joi, 24 martie 2011

CRAZY FOREST, PADURE NEBUNA


CRAZY  FOREST - I tried this dessert from the desire to consume something less caloric,not the other but the summer is approaching and you have to fit into your bathing suit.
So I took some berries and put them in a bowl of sugar over them. Meanwhile I've beaten some cream and some caramelized sugar.
I put fruit in the oven 10-15 minutes, I removed and I assembled. On the basis of berries,whipped cream over I sprinkled a few drops over the grated chocolate and caramelized sugar. Here's what came out ....

PADURE NEBUNA -  Am incercat acest desert din dorinta de a consuma ceva mai slab caloric, nu de alta dar vara se apropie si trebuie sa incap in costumul de baie.
Asa ca am luat niste fructe de padure si le-am pus intr-un vas cu zahar peste ele. Intre timp am batut niste frisca si am caramelizat niste zahar.
Am pus fructele la cuptor vreo 10-15 minute, am scos si am asamblat. La baza fructele de padure, deasupta frisca pe care am presarat ciocolata rasa si deasupra cateva picaturi de zahar caramelizat. Iata ce a iesit....


 

Un comentariu:

  1. cE IDEE MINUNATA!FOARTE BUN PTR DIETA MEA, FRUCTE SI FRISCA, CE POATE SA FIE MAI BUN! SI NU TE SIMTI VINOVAT, ASTA E SI MAI IMPORTANT... ilibili

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...