luni, 21 martie 2011

DIETARY......VENEERS, FURNICI DIETETICE


DIETARY .... VENEERS - I admit I like Chinese food! And also the Indian or Japanese! So, I experienced something. I bought pasta,rice and put them to boil. Separately I fried two onions, I added  chopped mushrooms and red wine. I boiled and added salt and broth. I added the pasta sauce over rice, I mixed up while they boiledand the sauce will break. Serve with a slice of cheese! Were delicious and I'll try the version with ground beef!


FURNICI....DIETETICE - Recunosc ca-mi place mancarea chinezeasca! De asemenea si cea indiana sau japoneza!  Asa ca, am experimentat ceva. Am cumparat paste din orez si le-am pus la fiert. Separat am prajit doua cepe, am adaugat ciuperci taiate marunt si vin rosu. Am dat in clocot si am adaugat sare si bulion. Peste sos am adaugat pastele de orez , am amestecat in timp ce ele fierbeau si se patrundeau cu sosul. Se servesc cu o felie de cascaval! au fost delicioase si voi incerca si varianta cu carne tocata de vita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...