joi, 17 martie 2011

Potato casseroles, Musaca de cartofi



POTATO casseroles **** - This recipe for the first time experienced these days, because traditional recipe I found drowned in fat. I mean I got chopped pork meat, which already has enough  fat. I took the potatoes and cut into cubes and I've mixed with meatand then I added a chopped onion and spices. I put everything on  earth the dish that I covered with a piece of aluminum foil and I gave  the oven set on medium.
When it began to boil, I pulled out the pot, I removed the aluminum foil and added broth and herbs, then I returned the dish in the oven  without foil to catch the surface crust. If you add some parmesan .....kinky fantasies!




MUSACA DE CARTOFI  **** - Aceasta reteta am experimentat-o in premiera zilele acestea, caci reteta traditionala mi s-a parut inecata in grasime. Adica am luat carnea tocata de porc, care are deja destula grasime. Am luat cartofii si i-am taiat cubulete si i-am amestecat cu carnea, apoi am adaugat  o ceapa taiata marunt si mirodenii. Am asezat totul in vasul de pamant pe care l-am acoperit cu o bucata de folie de aluminiu si am dat la cuptorul reglat pe medium.
Cand a inceput sa fiarba, am scos afara oala, am indepartat folia de aluminiu si am adaugat bulion si verdeata, apoi am reintrodus vasul in cuptor fara folie, ca sa prinda crusta la suprafata. Daca aveti fantezii perverse.....adaugati niste parmezan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...