luni, 28 martie 2011

GRILLED HAKE, MERLUCIU LA GRATAR CU GARNITURA DE CARTOFI CU LAMAIE SI MUJDEI DE USTUROI



Grilled hake - The Easter Lent was to eat fish, so I prepared thisrecipe it immediately. We cleaned the fish scales and I put in abowl I made ​​a wine stain, salt and lemon juice. I put over the cold penetrate  him well. Separately I clean the potatoes and Imade ​​boiled, cut into cubes. After boiling, I put in an earthen potwith lemon slices, fresh basil and olive oil, then I gave him roasted flavors to penetrate.
Peel garlic and then I peed and I rubbed it with salt and oil. I added  lemon juice and rub onions continuously.
After the stain penetrated the fish, I removed the bowl and I put it on the grill with lemon slices inside.





MERLUCIU LA GRATAR  - In postul pastelui a fost dezlegare la peste, asa ca aceasta reteta am preparat-o imediat. Am curatat de solzi pestele si l-am pus intr-un castron in care am facut un bait din vin, sare si suc de lamaie. Am pus peste la rece ca baitul sa-l patrunda bine. Separat am curatat niste cartofi si i-am pus la fiert, taiati cubulete. Dupa ce au fiert, i-am pus intr-un vas de pamant cu felii de lamaie, busuioc proaspat si ulei de masline, apoi i-am dat la cuptor ca aromele sa se patrunda.
Am curatat usturoiul pe care apoi l-am pisat si l-am frecat cu sare si ulei. Am adaugat zeama de lamaie si ceapa frecind continuu. 
Dupa ce pestele s-a patruns de bait, l-am scos din castron si l-am pus pe gratar cu felii de lamaie in interior. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...