marți, 5 aprilie 2011

CHICKEN WITH BEER, PUI CU BERE



CHICKEN WITH BEER - This recipe reminds me of years spent in  endless carousing. So I got chicken and I washed it, I put the bowl of earth, I covered the chicken with spices and topped it poured beer.I've put in the oven and served with potatoes seasoned with basiland lemon. Too delicious recipe for a student.



PUI CU BERE - Aceasta reteta imi aminteste de anii petrecuti in chefuri interminabile. Asa ca am luat puiul si l-am spalat, l-am pus in vasul de pamant, am acoperit cu mirodenii pentru carnea de pui si deasupra am turnat bere. Am bagat la cuptor si am servit cu cartofi asezonati cu busuioc si lamaie. Mult prea delicios pentru o reteta studenteasca.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...